onsdag 18 februari 2009

Spridda tankar

Fortfarande solsken, en glad doktor som konstaterade att sonens hand ser superfin ut och egentid (dock mycket uppbokad med största tvätten på länge) gör att dagen känns riktigt ok än så länge!

Lyssnar på A Camp och konstaterar att skivan verkligen vinner för varje lyssning.

Har dessutom budat hem en bärsjal som jag ska lära mig teknikerna kring. Med sonen kändes det aldrig aktuellt trots vagnsvägran under 3,5 månader. Istället blev det ett ändlöst bärande i babybjörn, vilket också fungerade riktigt bra och promenaderna var sällan under 2 timmar trots tyngden... Jag lärde mig också att fika med en bebis sovande i selet; ja, kort sagt att göra allt på det sättet t o m gå på toaletten... Undrar om det också är en sådan sak som sitter i ryggmärgen som cyklande?
Förutom tiden på mvc igår har jag inte haft något bokat för veckan eftersom jag var övertygad om att den här veckan inte skulle existera. Nu verkar den ju göra det, så jag har vågat göra lunchbokningar både för imorgon och på fredag. I natt vaknade jag av förvärkar ett antal gånger och det tycktes mig att varje gång jag ändrade läge satte det igång igen. Nu finns det inga föraningar förutom trycket på nerverna och ischiasen som inte vill lägga av, men inte ett spår av någon början på proppavlossning tyvärr...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar