torsdag 4 november 2010

Torsdagsskrapet

Idag fick jag än en gång styra till träningslokalen för att få till några bilder på dagens kläder. Och trots att det var lunchtid så märker jag hur mörka bilderna blev. Nu är det då verkligen höst.
Dagens garderobsvärmare är en brun syntetig kjol från Benetton som jag inte kunnat ge vidare av någon anledning. Och när jag tog på mig den inser jag att den trots allt är ganska bekväm.
På överkroppen är en av de absoluta favoriterna under 90-talet; min second-hand-fågelskjorta. Ojojoj, vilken massa fester den varit på... Jag gillar den fortfarande, men använder den mycket sällan. Tyvärr. Över skjortan, i vanlig ordning, en slip-over som egentligen är en ärmlös topp från Zara. Så skulle jag aldrig använda den och jag köpte faktiskt ett gäng sådana toppar just för att kunna använda som slip-overs. Så förutsägbar är jag i min stil.

4 kommentarer:

  1. jag kanske ska skicka min slipover till dig, så att den får komma ut ur garderoben lite oftare.

    SvaraRadera
  2. Frida: Haha! Jo, den hade förmodligen luftats oftare än hos dig. Om du nu inte inser the greatness i slipovers efter denna dag...;-)

    SvaraRadera
  3. Näe, jag sitter mest här och känner mig alldeles för varm.

    SvaraRadera
  4. Frida: Det kräver nog mer övning. Hehe.

    SvaraRadera