onsdag 3 november 2010

Onsdagshittat

Idag trist, regnigt och grått på morgonen och då har jag svårt att känna "kjolglädje". Så det fick bli ett par gamla byxor (som var mycket svårfångade) från H&M i smårutigt. Något korta är de, men funkar till kängor eller ballerinor. Kängor är det förstås idag.
Överkropp; second-hand-skjorta som är lite för stor och därför faktiskt bara funkar med tröja över. Kanske dags att ge vidare? Tröjan är en gammal Filippa K som är något kort och därför inte så ofta använd heller. Fast den saknar liksom gångbar konkurrens i garderoben. Ett vanligt problem, kanske?
Och större delen av dagen blev det ämbetströja ändå förstås. Som vanligt kom jag på när jag anlänt till jobbet att det behövdes.

2 kommentarer:

  1. waw,vilket långt hår du har, kul att se! Och snyggt med utsläppt

    SvaraRadera
  2. Yogamamma: Tack! Och ja, det är så sällan jag kan ha det utsläppt utan att det är "i vägen". Under de där bebisåren tror jag aldrig det lämnade tofsen...

    SvaraRadera