tisdag 2 november 2010

Dagens (utmanad)

Fast egentligen var det väl igår... Fru a utmanade mig med 4x6.
4 tvprogram jag ser.
hmmm.. Jag måste pinsamt erkänna att jag nog ser fler än 4. Blandad kvalitet. Favoriter just nu; The Good Wife, House, Grey's Anatomy (fortfarande) och Hell's kitchen.
4 saker jag har gjort idag.
varit hos kiropraktorn på akututryckning, bytt från kjol till byxor på arbetstid, smygätit 5 rutor schweizernöt och pratat sömnrutiner med babysångsmammor under fikapaus.
4 saker jag längtar efter.
att resa, sol, en smärtfri rygg och ett boende utan pälsänger och med egen tvättstuga.
4 saker på önskelistan.
hmm... nästan samma sak här, va?! några nätter utan nattgäster i sängen (som därmed kan göra ryggen lite bättre också), ett nytt skadedjursfritt boende med tvättstuga, en sjukdomsfri familj och en bättre värld. (Jag går från det lilla till det stora, uppenbarligen.)
4 saker jag avskyr.
dubbelmoral, orättvisor, dömande och att inte bli lyssnad på.
4 jag utmanar.
Anna, Kajsa , Soffy och mellanbarnet.

4 kommentarer:

  1. Ah, kul! Hinner inte idag men ska anta utmaningen i morgon. Jobbigt med ryggen. :(

    SvaraRadera
  2. Kajsa: Ser mycket fram emot läsningen!

    SvaraRadera
  3. det glädjer mig att fler än jag äter choklad i smyg!

    SvaraRadera
  4. fru a: Stup i kvarten, tyvärr... Men alltid skönt att dela laster med andra;)

    SvaraRadera