onsdag 2 mars 2011

Onsdagens kära plagg

Det finns ju en del plagg som jag använder år efter år. Kanske att någon uppmärksam insett att många plagg faktiskt är införskaffade under 90-talet (!). Om det säger att jag är extremt sentimentalt lagd eller helt enkelt har en väldigt konservativ smak, tja...

I alla fall: idag är det svarta heltäckande strumpbyxor, svart trekvartsärmad stickad tröja, rutig second-hand-kjol och vit omlottkofta som med värme togs fram ur garderoben.
Över har jag faktiskt de senaste dagarna vågat svepa en ullkappa istället för min vinterjacka. Och inte frusit nämnvärt. Kan det vara så att våren helt otroligt nog närmar sig med myrsteg?

4 kommentarer:

  1. Myrsteg var ordet!!! Så fin du är! Och så gott att läsa ifatt här! Så ni har haft kalas! Hurra vad mysigt. Och sjuklingar! Onej vad oroligt! Skönt att det förlöpte bra!

    SvaraRadera
  2. Librarybeth: Tackar; inte dumt när det kommer från någon som ALLTID är så fin!

    SvaraRadera
  3. Jag har också kläder inköpta på 90-talet idag (både tröja & strumpbyxor). Det är ett tecken på att vi hade god smak redan då, tror jag!

    SvaraRadera
  4. Akan.Kakan: Ja, det tror jag helt bestämt! God smak blir aldrig dålig, s a s...;)

    SvaraRadera