lördag 19 mars 2011

Jag umgås med våren

I rabatten utanför Operan fanns dessa vårtecken.

I väntan på Operaafton och Hemligheter letar jag vårtecken, trots att det inte längre är någon tvekan i kroppen vart vi är på väg.
Rubinen hade en bra och positiv dag igår som gav en massa energi och kanske är det även någonslags visshet om att han inte är sig själv just nu som gör att det känns lättare. Inte väntan, men nuet.
Idag känns våren i alla smådelar av mig och jag är ledig även imorgon. Det känns så skönt. Och nu blir det trevligt häng med de närmaste innan föreställningen startar.

3 kommentarer:

  1. Vilken helt underbar bild! Ser ut som en målning nästan.

    SvaraRadera
  2. Ja, våren - den vill jag också umgås med nu!

    SvaraRadera
  3. annika: Man kan ju fuska lite med sina fotokunskaper genom Hipstamatic-appen...;)

    Librarybeth: Den är inte en dum partner, nej...

    SvaraRadera