fredag 21 januari 2011

Torsdag och fredag i svart-vitt


Torsdagen tog ett språng ur världen och inget särskilt tycktes hända annat än att jag träffade en massa föräldrar och barn, fikade på detox-te och träffade en smed. Ganska mycket iofs. Nedersta bilden är torsdagens svart-vita, där jag fuskar och låter kragen vara mitt vita... Resten är svart oh grått.

Fredag och tusen grejor att göra. Ett ganska trist köp från MQ och ett par svarta byxor är dagens bidrag till temat.
Och så lyssnar jag på The Pipettes senaste skiva. Den är svagare än den första. Helt klart.

6 kommentarer:

  1. Tycker inte alls att det är ett trist köp, tröjan är kalasfin. Trevlig helg till dig

    SvaraRadera
  2. Yogamamma: Tack! Det behövde jag faktiskt få höra! Har känt mig grå och tråkig hela veckan... Trevlig helg till dig också! Kram!

    SvaraRadera
  3. Värsta snygga ju!!! Hela veckan toppenfina dagens - ha en skön helg!!

    SvaraRadera
  4. Librarybeth: tack! :) och detsamma på äventyret i storstaden!

    SvaraRadera
  5. haha! jag har också den där tröjan (som du inte verkar så förtjust i). Av det jag sett av din klädstil på bloggen trodde jag inte att vi skulle ha samma plagg :)
    kram till dig, hoppas ni får en skön helg!

    SvaraRadera
  6. C: jag får ompröva tröjan efter detta stora gensvar;)! Trots allt blev jag ju så förtjust att jag köpte den till fullpris för några år sedan... Spännande att kolla in din övriga stil, då! Hoppas du också får en bra helg! Kram!

    SvaraRadera