fredag 6 maj 2011

Inget för den äckelmagade

Storebror har alltid varit väldigt äckelmagad. Allt ifrån det egna snoret och bajset till lillasysters blöjor och snor till, ja... allt som har en konstig lukt, ett äckligt utseende eller märklig konsistens. Så jag blev inte helt förvånad när jag på soffans baksida fann en hel kråksamling. Där det inte syns finns det inte, liksom. Jag behöver dessutom inte oroa mig för några offentliga näspetningar som skulle kunna leda till måltid. Det känns väl ganska ok, men jag måste nog börja vara mer vaksam på min egen klädsel när den unge herren är förkyld.

2 kommentarer:

  1. Mina stora pojke (10 år i november) äter snorkråkor. Minsta pojken smetade fast dom runt sin säng...Vet faktiskt inte vad som är bäst. Skulle föredra näsduk...men...

    SvaraRadera
  2. Marika: Nej, frågan är... Det där med snorkråkor är ju för övrigt en sådan där icke-fråga, tror jag. Man berättar helt enkelt inte vad man gör med dem...:)

    SvaraRadera