söndag 1 maj 2011

day 28 – a song that makes you feel guilty

Skyldig? Ja, jag vet faktiskt inte vad skaparen till listan tänkt sig. Jag tänker då inte på synd i alla fall. Möjligtvis kan jag känna mig lite skyldig när jag hör "träningslåtar" och inte tränat på ett tag. Som nu.
Fast idag har vi brutit detoxen, för den var faktiskt lite för kraftig den här gången. Och fem hela starkt intensiva dagar höll vi på, så det får godkänt. Nästa vecka börjar m a o träningen igen och den är djupt efterlängtad.
Eftermiddagen idag ägnades på Tirups örtagård i ösregn tillsammans med vänner. Lite synd att vi inte förberett oss med regnkläder så nu är vi istället smutsiga och blöta. De har en strålande fin naturlekplats som i vackert väder är värd en pilgrimsvandring och då kan man ju passa på att äta någon god kaka från kaféet samtidigt. Det kanske vi gjorde trots att vi inte motionerade på lekplatsen så länge. Kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar