tisdag 2 november 2010

Tisdagens skåpsfynd

Med ett akutbesök hos kiropraktorn för ryggjustering och därmed ett akutbyte från kjol till byxor under eftermiddagen blev det väl lite si och så med testandet idag.
Färgkombinationen blev något oväntad när det visade sig att jag bara hade en blå ämbetströja på jobbet. Kjolen är i alla fall en gammal trotjänare - säkert inte använd på 4 år i alla fall - från Zara. Något svårburen om man ska göra annat än att bara stå någonstans.
Och på överkroppen, innan bytet till arbetströja, satt en svart tröja som jag faktiskt fick en jaså-den-där-tröjan-finns-i-lådan-!-upplevelse av i morse.

3 kommentarer:

  1. Måste erkänna att jag tycker att det är ganska roligt med din "nya" blogg med foton och kläder. Känns som om d-u kommer fram ännu lite mer. Gilla!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det var en cool färgkombination!

    SvaraRadera
  3. Yogamamma: Tack, tack! Det känns faktiskt lite kul, tycker jag, att fånga något annat än barn då och då...
    Frida: Jo, den funkar nog, konstigt nog. Fast min äldre manliga kollega såg smått chockad ut;-)

    SvaraRadera