lördag 13 november 2010

Dag 04 - Det här åt jag idag

Dagen är inte riktigt slut än, men jag vågar mig på att sammanfatta:

Frukost: 4 mackor med smör, ost och hallonmarmelad. Kaffe med mjölk, gånger tre.

Förmiddag/lunch på jobbet (predikoskrivande kräver socker...): Drygt en halv påse Familjeguf. En kopp kaffe och en tallrik med vaniljyoghurt med crunchy. Samt vatten.

Middag: Pasta med lite kalkon, tomat och kapris. 3 clementiner.

Till det fortsatta predikoskrivandet efter någon timme: Ett glas rött vin, två "finn crisp"-mackor med ost och två knäckemackor.

Småtrist, men jag är sannerligen ingen gourmet när jag är utan sällskap och mest arbetar...

2 kommentarer:

  1. Se där vilken läcker lördag!!! :D Kul att läsa dina 30-dagarsinlägg! Som jag skrev hos Fraidi; jag är för lat att haka på, hihi....

    SvaraRadera
  2. Librarybeth: Läcker lördag - jodå! Det är inte för sent att haka på än...;)

    SvaraRadera