fredag 29 januari 2010

Åh, vilken skillnad!

Det är så löjligt egentligen. För varje gång vi går in i en sova-dåligt-period glömmer jag att allt går i vågor och att snart är det andra tider. Å andra sidan, inträder ju ganska snabbt afasi, svårighet till koncentration, paranoia och ständig svimningsfara när sömnbristen är ett faktum, så kanske är man förlåten för att glömskan också hänger på?

Nu börjar (peppar, peppar) öroninflammationerna bli mindre natt-vidriga och istället mer störande i form av att man måste skrika till barnen för att de ska höra vad man säger.... Fast det tar jag ju gärna om jag slipper sömntortyren. Och snart är det februari!

2 kommentarer:

  1. JA snart är det februari å ett steg närmare våren som jag längtar så efter...skönt att det är friskare nu.
    Ha en fin helg

    SvaraRadera
  2. Toril: Ja, jag längtar också. Vintern är verkligen grym i år och då menar jag inte på ett positivt sätt. Ha en fin helg du också!

    SvaraRadera