onsdag 14 juli 2010

Tid iväg

Under de dagars paus från bloggande jag haft har jag hunnit fylla år. Födelsedagen inleddes med det förra inlägget och är därmed kanske inte på min bästa-lista över födelsedagar hittills. Trots allt så firades den. Tårar fanns med i stor mängd, men också fin familj, fina vänner, mat och dryck samt ett av få tillfällen numera då det inte kändes opraktiskt med sommarklänning.
Maken och barnen åkte i förväg ut på Österlen till huset där.

Och fastän det känns så himla tråkigt att skriva, så fortsatte och fortsätter sjukdomarna. Rubinens mage kärvar mest hela tiden och han har varit riktigt dålig. Maken har haft hög feber och nu konstaterad halsfluss. Jag är evinnerligt trött. Trött på det här nu. Jag tycker familjen förtjänar semester från oro och sjukdom. Nu.

2 kommentarer:

  1. grattis och hemskt ledsen för din förlust, allt på en gång! åh, jag hoppas ni får bli friska och ha det lugnt och skönt och vila ut... kram!

    SvaraRadera
  2. fru a: tack många gånger. Jag försöker hitta lite roligare saker att blogga om. Det är vansinnigt trist att läsa om sjukdom och bedrövelse i ett, i ett. Fantastiskt att ni står ut. Kramar!

    SvaraRadera