tisdag 15 juni 2010

Prisar min stjärna

...varje gång jag påminner mig om att saker hade varit oändligt mycket svårare att få ihop om jag inte hade haft min älskade make i den här logistikkarusellen. Maken som nu är utomlands.
Det blir med andra ord pussel idag. En sur och småkrasslig Rubin blir först passad av sin mormor och morfar och får sedan följa med på jobbmöte. Suck.
Rubinen är inte värre än igår, men har fortfarande klet i ögonen. Och är på så förskräckligt uselt humör, fastän det är jag och inte han som väckts tre gånger i natt av olika barn. Känns som en bra dag i vardande.

2 kommentarer:

  1. Håller tummarna för att ni får en bra dag trots allt. Anders är ganska ofta borta flera dagar i sträck, vilket är väldigt slitsamt. Det tråkiga med att vara egen företagare är att man får så få chanser att sticka iväg på kickoff/planeringsmöten/konferenser/fortbildningar…

    SvaraRadera
  2. Emilia: Det blev väl som jag trodde, men som jag också är beredd på. Utbrott på golvet under mötet och visst är det väl så att det bara handlar om att vilja ha uppmärksamhet.... Men men. Jag förstår faktiskt inte riktigt hur du orkat vara så mycket själv. Kramar!

    SvaraRadera