torsdag 11 juni 2009

Morgonlugn

Med en förkyld (ja, igen) dotter som sover i sängen bakom mig, son på dagis och man på jobbet och de egna bestyren utförda blir den här torsdagsmorgonen riktigt lugn. Ska försöka få de tusen-miljoner grejer som måste förberedas inför lilla L's dop på lördag uträttade med hjälp av min bror som snart kommer över och håller ett vakande (nåja...) öga på dottern medan jag springer i affärer.
Kanske så blir det ett besök här. Det sägs nämligen att en vis rea startar idag...

3 kommentarer:

  1. Den rean den rean...jag tänker vara tapper å ta mig dit...sitter å laddar just nu med kolhydrater så att jag ska orka med mastodontköerna som det brukar va...Det kan vara värt det. det har varit det förut iaf.
    Lycka till, hoppas du fyndar...
    kramos!

    SvaraRadera
  2. aha, det hade jag missat! Ska man behöva ta sig dit alltså?
    Nä, jag tror jag skippar det idag. Ska till BVC med Lillan i eftermiddag för de fruktade 3månaders-vaccinen...
    Hoppas du hinner med allt du ska idag!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. fröken blund slår dank: Möttes av kön som slingrade sig ut i köpcentrat och då var klockan "bara" 10.35. Blev så stressad att jag inte pallade stanna kvar. Kom hem och hittade vad jag tror att jag behöver på tradera istället. Tillsammans med sådant jag inte behöver förstås. Suck. Lycka till med ditt fyndande! Kramar

    C: Tycker du gör rätt. Lycka till med vaccinet! Kram!

    SvaraRadera