torsdag 12 maj 2011

Torsdagstankar


Funderar på banala saker som huruvida jag ska klippa luggen eller låta den växa ut igen, hur jag bäst undviker människor på jobbet idag helt och hållet, hur jag ska dölja svullna ögon från gråtsessionen efter jobbgrälet igår när diset inte tillåter solglasögon och hur skönt det ska bli att fly till Milano om exakt 13 dagar.
Sånt rör sig i mitt huvud när det egentligen ska skrivas predikan.
Och så längtar jag efter mina barn som jag inte hunnit spendera så mycket tid med på sistone.


Men jag har åtminstone somrig kjol på mig.

5 kommentarer:

  1. nämen, jobbgräl och gråtsession? det låter sådär. kram till dig.

    SvaraRadera
  2. fru a: Det är verkligen bara sådär. Och jag känner mig väldigt redo för paus från jobbet nu. Tack för kramen och kram tillbaka!

    SvaraRadera
  3. Och den gick minsann inte av för hackor. Skitsnygg - som alltid!

    SvaraRadera
  4. Librarybeth: Men, åh, tack! Kanske att jag ska börja dokumentera lite bättre vad jag har på mig i bloggen (mest för min egen skulle för jag glömmer liksom vad jag äger...).

    SvaraRadera