fredag 16 september 2011

snörvel...

Över natten har jag dragit på mig en förkylning. Jag är inte förvånad. Faktiskt inte. Igår på härliga bokklubben, när vi pratade om Norrtullsligan av Elin Wägner, kände jag att något var på gång.
Nu tar jag det lugnt idag, gläds åt att jag hann skriva vigseltal igår och att jag faktiskt har några timmar själv för sådant som behövs göras lite akut. Som att köpa deodorant, galltvål och vin. Dessutom lyser solen över att i övrigt väldigt höstigt Malmö. Det kunde varit värre, om man så säger.

3 kommentarer:

  1. den där höstsolen är så vacker att den kan driva bort en förkylning det vet jag bestämt. så njut av den och vila så ofta du kan, så du är frisk till nästa vecka...Kram!

    SvaraRadera
  2. Vila och vänta in dig. Och hösten är underbar! Kramar

    SvaraRadera
  3. fröken blund slår dank: Planen nu är att vila vila vila i Madrid. Snörvlet är tyvärr ett fakta just nu liksom den där monumentala tröttheten. Kramar!

    annika: Visst är den! Kramar!

    SvaraRadera