fredag 3 februari 2012

Det gäller att passa på...

Rapporten från Pyddens avdelning var nedslående. Kräket har smugit sig in som en katt bland hermeliner och jag testar värsta scenarier inför veckan som kommer, då jag är själv med barnen tre dagar...
Bara testet gjorde mig kräkfärdig.

Så jag testade de här istället:


Mja... Godare har jag ätit, men allt slinker ner just nu. Helst riktigt ordentlig mat och apelsiner. Men tja, även sånt här. Undrar var det ska sluta. Tar cykeln in i iskylan och hoppas på viss vardagsmotion...

2 kommentarer:

  1. Åh du, en skön helg önskar jag dig och utan kräk! I det vackra vintervädret, även om det är fryskallt här. Kram

    SvaraRadera
  2. annika: Tack, fina! Vi slapp kräket under helgen, men faran är fortfarande överhängande och tummarna hålles än... Kram!

    SvaraRadera