torsdag 19 februari 2009

Dagen idag, hittills

Har spenderat dagen hittills med att
  • vakna före mina pojkar (fast det är inte riktigt sant eftersom den tidiga timmen som de först vaknade i gjorde att maken bytte rum för att inte störa mig...)
  • återigen oroa mig för icke-rörligt barn
  • duscha och få igång rörligt barn
  • koka gröt
  • lämna utan tårar på dagis (!)
  • se inspelat avsnitt av dålig amerikansk serie
  • dricka kaffe
  • programmera hårddisken med tv-program för veckan som kommer
  • vattna blommorna
  • äta lunch med god väninna
  • gå till apoteket och köpa bindor och panodil
  • se över den packade väskan
  • packa undan de flesta av gravidkläderna som jag ändå inte använt
  • sortera i sonens garderob
  • skriva mail
och nu är det fortfarande lite tid kvar innan det är dags för hämtning på dagis. Skönt. Inga tecken på att något är på gång heller. Lite snopet eftersom jag spenderat så mycket tid med oro över att barnet skulle dimpa ner "för tidigt"...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar